PKO BP, ING Bank Śląski, Bank Millennium, VeloBank, Bank BPH, Nest Bank, Toyota Bank Polska – te instytucje finansowe zaplanowały prace serwisowe na najbliższy weekend. Klienci mogą mieć problemy w korzystaniu z aplikacji, zlecaniu przelewów czy płatnościach kartą.
PKO BP
Od piątku 24.01.2025 od godz. 22:00 do soboty 25.01.2025 do godz. 8:00 w serwisie internetowym iPKO oraz aplikacji IKO nie będą dostępne ubezpieczenia:
Moje Podróże24, PKO Dom, PKO Moto, Moje Życie24, PKO Życie oraz PKO Ubezpieczenie dziecka. Oznacza to, że nie będzie można kupić nowego ubezpieczenia oraz sprawdzić już posiadanych produktów.
ING Bank Śląski
ING Bank Śląski poinformował, że w najbliższą niedzielę, 26 stycznia będzie mieć przerwę serwisową.
„W godzinach od 7:00 do 7:30 nie będzie dostępna w Moim ING opcja odwołania przelewu krajowego, który nie wymaga przewalutowania. Jeśli potrzebujesz odwołać przelew, zrób to w innym terminie” – podano w komunikacie.
Bank Millennium
Bank Millennium zaplanował prace serwisowe w nocy z piątku na sobotę, 24-25 stycznia, w godz. 02:15-03:15. W związku z tym mogą wystąpić „chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji i Millenetu. Możesz mieć trudności z zalogowaniem i dostępnością produktów”.
„Zaplanuj wcześniej ważne płatności!” – zaapelował bank.
VeloBank
VeloBank poinformował, że 26 stycznia w godzinach 00:00 – 7:00 nie będą dostępne następujące usługi:
– logowanie się do bankowości mobilnej i internetowej, – zlecanie przelewu, – korzystanie z Blika,
Z kolei płatności online kartą mogą być utrudnione.
Bank zaznaczył przy tym, że w sklepie stacjonarnym będzie można zapłacić kartą, zbliżeniowo telefonem, zegarkiem lub opaską. Nie będzie także problemu w korzystaniu z bankomatów.
Bank BPH
„Informujemy, iż w związku z zaplanowanymi pracami serwisowymi System Bankowości Internetowej będzie niedostępny oraz ograniczone będą informacje o kursach walut w dniu 25 stycznia 2025 roku od godziny 22:00 do godziny 03:00 w dniu 26 stycznia 2025 roku” – poinformował Bank BPH.
Nest Bank
Nest Bank poinformował, że w sobotę 25 stycznia od godz. 0:30 – 7:00 „nasza bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą całkowicie niedostępne”. To oznacza, że klienci banku nie będą mogli:
– zalogować się bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej, – zmienić limitów w bankowości elektronicznej, – skorzystać z Blika ani Visa Mobile, – potwierdzić płatności za zakupy kartą w internecie przy użyciu bankowości elektronicznej, – zapłacić w sklepie internetowym, korzystając z linka do płatności, – zmienić limitów płatności w bankowości elektronicznej.
„W tym czasie będzie można płacić kartą płatniczą, także za pomocą Apple Pay, Google Pay i zegarkiem bądź opaską (Fitbit, Garmin Pay) w sklepach stacjonarnych oraz wpłacać i wypłacać gotówkę z bankomatów używając karty płatniczej” – zapewnia bank i przypomina, że zastrzeżenie karty płatniczej będzie możliwe poprzez kontakt z infolinią.
Toyota Bank Polska
Toyota Bank Polska poinformował, że „w terminie od 30.01.2025 r. od godziny 22:00 do 31.01.2025 r. do godziny 01:00 odbędą się planowane prace serwisowe związane ze stroną internetową banku. W związku z tym mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do strony www.toyotabank.pl”.