Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Jakość i bezpieczeństwo. Dzięki tym fundamentom możemy wyprzedzać rynek, a nie tylko odpowiadać na jego potrzeby. - Gospodarka i Biznes News

Jakość i bezpieczeństwo. Dzięki tym fundamentom możemy wyprzedzać rynek, a nie tylko odpowiadać na jego potrzeby.

„Aby osiągnąć sukces w sektorze suplementów diety, trzeba zdać sobie sprawę, że odpowiedzialność wykracza poza samą sprzedaż produktów. Wywiad z Mateuszem Hemką, CEO NOYO®

Jakość i bezpieczeństwo. Dzięki tym fundamentom możemy wyprzedzać rynek, a nie tylko odpowiadać na jego potrzeby. - INFBusiness

Business Insider: Rynek suplementów diety w Polsce szybko się rozwija, ale jest też przepełniony. Czy jest jeszcze szansa na rozwój w tej dziedzinie?

Mateusz Hemka, CEO NOYO®: Oczywiście. Średnioroczny wskaźnik wzrostu dla tego rynku prognozowany jest na 6,5%, a badania wskazują, że 80% Polaków stosuje suplementy diety. Duża konkurencja stanowi wyzwanie, ale uważam, że sektor suplementów w Polsce nie do końca dostosował się do wymagań konsumentów – i w tym tkwi szansa na wzrost.

Obecnie następuje znacząca zmiana w świadomości Polaków, którzy stają się bardziej wyczuleni na funkcję, jaką suplementy diety mogą i powinny spełniać w ich codziennej rutynie. Dla celów ilustracyjnych rozważmy witaminę D. Badania ujawniają, że prawie 90% dorosłej populacji w kraju doświadcza niedoboru. Może to prowadzić do sezonowego spadku odporności, nastroju i ogólnej wydajności – w tym wydajności poznawczej, która jest kluczowa dla wielu w ich życiu zawodowym. W związku z tym zaczęliśmy suplementować witaminę D.

Jednak kolejnym krokiem było przyjęcie bardziej uważnego podejścia. Jeśli spożywam tę witaminę i nie zauważam żadnych zmian, czy może być problem? Może wina leży w jakości suplementu? To jest miejsce, w którym widzę zarówno szansę, jak i misję. NOYO® weszło na rynek z tą misją w głowie. Opracowujemy suplementy diety, używając wyłącznie najwyższej jakości składników, których skuteczność jest potwierdzona badaniami. Ponadto stawiamy na czystość, brak zbędnych dodatków i brak metali ciężkich, co dodatkowo potwierdzamy za pomocą zewnętrznych testów laboratoryjnych. Oczywiście wpływa to na cenę produktu, ale najwyższy czas, aby branża zmieniła swoje podejście i przestała wprowadzać konsumentów w błąd.

Wystarczy spojrzeć na najnowsze raporty NIK na temat suplementów diety, a dreszcze mogą przejść ci po plecach. Niestety, zła reputacja utrzymuje się w całym sektorze, ale wcale mnie to nie dziwi, gdy obserwuję rozwój wydarzeń. Jeśli kupuję suplementy od producenta i nie widzę żadnych efektów, producent sugeruje: musisz je przyjmować przez dłuższy czas lub łączyć z innymi produktami. To obciąża twoje finanse, co niewątpliwie wpływa na twoje ciało. W NOYO® nie dostosowujemy się do trendów rynkowych, tylko płyniemy pod prąd, co stało się naszą przewagą. Zdajemy sobie sprawę, że nasza strategia przynosi pozytywne rezultaty i uzupełniamy ją drugim filarem naszej misji: edukacją. Kładziemy nacisk na jasną komunikację, wyjaśniamy, informujemy i motywujemy. Jestem głęboko przekonany, że aby odnieść sukces na rynku suplementów diety, trzeba uznać, że twoja rola jest o wiele większa niż rola zwykłego sprzedawcy. Etyczne działanie zgodne z własnym sumieniem jest niezbędne.

Z punktu widzenia przedsiębiorcy – jaka jest podstawowa różnica między dystrybucją suplementów diety przez Internet a dystrybucją w sklepach stacjonarnych?

Znacznie łatwiej jest rozwijać i skalować biznes, korzystając z modelu dystrybucji e-commerce, ponieważ pozwala on na rozpoczęcie z niższą inwestycją. Niemniej jednak przeniesienie suplementów diety do sprzedaży online ujawniło, kto jest naprawdę zaangażowany w budowanie marki i wspieranie odpowiedzialnego wzrostu branży, a kto po prostu postrzega to jako dochodowe przedsięwzięcie. Mamy kilku liderów rynku, ale wielu sprzedawców, którzy gwarantują klientom cudowne rezultaty, które nie są poparte składem lub jakością produktu.

Na szczęście obserwujemy wzrost świadomości konsumentów. Polacy analizują swoje wybory. Sprawdzają listy składników, źródła i są

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *