Lidl Polska wprowadził nowy kanał komunikacji na platformie WhatsApp. „W rezultacie klienci mogą teraz szybko uzyskać dostęp do najnowszych broszur promocyjnych” – stwierdza sprzedawca dyskontowy.

Firma wskazuje, że klienci mogą dołączyć do kanału za pośrednictwem linku dostępnego na stronie internetowej sprzedawcy detalicznego. „Dążymy do tego, aby każda interakcja z naszą marką była jak najbardziej przyjazna dla użytkownika i zgodna z jego preferencjami. Dzięki nowym platformom komunikacyjnym, takim jak kanał WhatsApp, możemy lepiej spełniać oczekiwania naszych klientów, zapewniając im szybki i prosty dostęp do najnowszych broszur” — zauważa Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektor ds. korporacyjnych i CSR w Lidl Polska.
Jak podkreśla firma, funkcja ta jest już dobrze znana w Niemczech, Belgii, Austrii i Czechach, gdzie spotkała się z pozytywnym odzewem użytkowników .
Nie jest pewne, czy kanał WhatsApp zostanie w przyszłości rozbudowany i czy będzie wykorzystywany w celach innych niż dostęp do broszur.
Business Insider Polska jest również obecny na WhatsApp – możesz dołączyć do kanału tutaj.
Dziękujemy za poświęcenie czasu na przeczytanie naszego artykułu. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Google News.
Źródło