Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Stokrotka chce być jak Lidl i Biedronka. Klienci dostaną nową usługę - Gospodarka i Biznes News

Stokrotka chce być jak Lidl i Biedronka. Klienci dostaną nową usługę

Stokrotka dołącza do zielonej rewolucji. Popularna sieć sklepów udostępni swoim klientom stacje do ładowania pojazdów elektrycznych. Wcześniej taką usługę udostępniły Lidl i Biedronka.

Stokrotka chce być jak Lidl i Biedronka. Będzie miała innowacyjną usługę
Stokrotka chce być jak Lidl i Biedronka. Będzie miała innowacyjną usługę | Foto: Stokrotka / Stokrotka
  • Stokrotka będzie stawiać stacje ładowania pojazdów elektrycznych przy swoich sklepach w całej Polsce
  • Podobne udogodnienia dla klientów wprowadzają także Lidl i Biedronka
  • Według najnowszych danych w Polsce istnieje 6 tys. 910 ogólnodostępnych punktów ładowania samochodów elektrycznych
  • Więcej informacji o biznesie znajdziesz na stronie Businessinsider.com.pl

Popularna sieć sklepów w Polsce podpisała umowę z litewską firmą na instalację 276 nowoczesnych stacji ładowania samochodów elektrycznych. Punkty ładowania pojawią się w 114 lokalizacjach w całym kraju, w tym w miejscowościach, które dotąd nie posiadały takiej infrastruktury.

Jak poinformowała sieć sklepów w komunikacie, jeszcze w tym roku 60 nowych lokalizacji zyska 138 punktów ładowania. Obejmą one miasta takie jak Lublin, Warszawa, Wrocław, Łódź, a także mniejsze miejscowości. To efekt współpracy między Stokrotką a spółką Inbalance grid największym operatorem sieci ładowania pojazdów elektrycznych w krajach bałtyckich. Simonas Stankus, CEO Inbalance grid, zapewnia, że partnerstwo ze Stokrotką oznacza prezentację przełomowej technologii w Polsce i początek wspólnego rozwijania elektromobilności.

Stokrotka chce być jak Lidl i Biedronka. Będzie miała innowacyjną usługę

„Jesteśmy zadowoleni, że będziemy mogli wspierać właścicieli pojazdów elektrycznych i inspirować tych, którzy dopiero rozważają poruszanie się takim autem. Już wkrótce przy Stokrotkach powstaną wygodne i łatwe w obsłudze stacje, zintegrowane z popularnymi aplikacjami do ładowania” – stwierdziła Daria Raganowicz, menadżer ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki. Sieć sklepów podkreśla, że postawiła na współpracę z Inbalance grid z uwagi na szybkość realizacji projektu oraz innowacyjność i bezpieczeństwo oferowanych rozwiązań.

Według Polish EV Outlook Index (PEVO Index) na koniec maja 2024 r. po drogach w Polsce jeździło już ponad 66 tys. osobowych, dostawczych i ciężarowych samochodów całkowicie elektrycznych (BEV). Równocześnie w naszym kraju na koniec maja 2024 r. było 6 tys. 910 ogólnodostępnych punktów ładowania samochodów elektrycznych. Stokrotka nie jest jedyną siecią sklepów inwestującą w infrastrukturę ładowania. Carrefour, Lidl i Biedronka również planują instalację stacji ładowania przy swoich sklepach.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *