Orange zwraca pieniądze. Trzeba się pospieszyć

Orange zwróci konsumentom opłaty. Prezes UOKiK komentuje

Orange zwróci konsumentom opłaty. Prezes UOKiK komentujeUOKiK

"W związku z wątpliwościami UOKiK zwracamy środki, które są równowartością pobranych opłat za utrzymanie numeru w sieci" – poinformowało Orange w mediach społecznościowych. Chodzi o byłych klientów operatora. Wniosek w tej sprawie można złożyć tylko do 18 grudnia.

„24 stycznia 2024 r. przestaliśmy pobierać opłatę za utrzymanie numeru w sieci w ofercie na kartę. Opłata w wysokości 5 zł była naliczana za każde 31 dni braku aktywności Abonenta w okresie od 4.04.2022 r. do 24.01.2024 r.” – przekazało Orange na profilu w mediach społecznościowych.

Jak dodano, „w związku z wątpliwościami UOKiK zwracamy środki, które są równowartością pobranych opłat za utrzymanie numeru w sieci”.

Wyjaśniono, że chodzi o osoby, które z usług operatora przestały korzystać i wcześniej zwrotu nie dostali.

„Byli klienci oferty Orange na kartę, którym w okresie od 4.04.2022 do 24.01.2024 r. pobraliśmy opłatę za utrzymanie numeru w sieci i którzy nie dostali zwrotu środków do tej pory, jako doładowanie konta oferty na kartę lub korektę faktury (nie mają konta w Orange)” mogą złożyć wniosek o zwrot środków – wynika z komunikatu Orange.

Poinformowano przy tym, że wniosek można złożyć od 18 listopada do 18 grudnia 2024 r.

Rozwiń

Dalej poinformowano, że wniosek można złożyć za pomocą specjalnego formularza, a do tego należy przygotować:

– PESEL lub numer dokumentu podany przy rejestracji numeru w Orange, – numer telefonu, z którego była pobrana opłata za utrzymanie numeru w sieci, – numer rachunku bankowego, na który przelany zostanie zwrot.

„Zwrot klienci otrzymają na numer rachunku bankowego podany na formularzu. Środki przelejemy najpóźniej do 18 lutego 2025 r.” – poinformował operator.

Obecni klienci Orange

Na stronie internetowej operatora przekazano, że w przypadku klientów, którzy nadal korzystają z oferty na kartę, zwrot został przyznany na: – numer, który został obciążony opłatą i nadal był aktywny w ofercie na kartę, – inny aktywny numer ofercie na kartę tego samego klienta, jeżeli numer, z którego została pobrana opłata, był zdezaktywowany.

Zwrot został zrealizowany w dniach 9–22 lipca 2024 r. Po zasileniu konta klient otrzymał potwierdzenie SMS.

W przypadku klientów, którzy przenieśli numer, z którego została pobrana opłata, na ofertę abonamentową, zwrot został zrealizowany jako korekta faktury. Odpowiednia informacja znalazła się na fakturze (począwszy od faktur z 14.08.2024 r.).

Orange zwraca pieniądze. Trzeba się pospieszyć - INFBusiness Orange zwraca pieniądze. Trzeba się pospieszyć - INFBusiness

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *