Legia ma nowego sponsora od płatności. Jak to wpłynie na fanów?

Legia Warszawa zawarła strategiczne porozumienie z Adyen, ogólnoświatową platformą technologii finansowych. Kooperacja ta obejmuje cały system regulowania należności klubu, włączając w to sklepy, miejsca parkingowe oraz lokale gastronomiczne.

Od lewej Matouš Michněvič, Country Manager CEE w Adyen oraz Marcin Herra, wiceprezes zarządzający Legii Warszawa S.A.
Od lewej Matouš Michněvič, Country Manager CEE w Adyen oraz Marcin Herra, wiceprezes zarządzający Legii Warszawa S.A. | Foto: materiały prasowe

Z naszych danych wynika, że rozmowy odnośnie współpracy między Legią a Adyen trwały już od wielu miesięcy. Aktualnie zostało ono ostatecznie oficjalnie obwieszczone. Partnerstwo obejmuje całościowy klubowy system płatności — począwszy od sklepu internetowego i Legia FanStore, poprzez Legia Park, skończywszy na punktach gastronomicznych i parkingach. Jak oznajmiają obie strony, fani zapłacą tak, jak jest im najwygodniej — za pomocą karty, smartfona lub smartwatcha. Kibice Legii będą mogli użytkować z większej ilości możliwości regulowania należności — również mobilnych i międzynarodowych — a także z prędszego i pewniejszego procesu dokonywania zakupów. Łatwiej ma być również m.in. ze zwrotami środków.

Marcin Herra, wiceprezes kierujący Legią Warszawa S.A., zaznaczył, iż jednym z kluczowych celów klubu jest nie tylko to, co dzieje się na murawie, lecz także podniesienie poziomu jakości obsługi. — Respektujemy naszych kibiców, dlatego zależy nam, by mogli radować się optymalnym komfortem — niezależnie od tego, czy kupują wejściówkę, trykot w sklepie online, czy regulują należność za danie na stadionie. Kładziemy szczególny nacisk na skracanie procesu zakupu i rozwijanie dogodnych form regulowania należności, w zgodzie z najlepszymi wzorcami w sferze customer experience — powiedział.

Nowy system umożliwi klubowi również oferowanie sympatykom spersonalizowanych ofert oraz rabatów. Matouš Michněvič, Country Manager CEE w Adyen, zaakcentował, że kooperacja z Legią Warszawa to istotny krok w progresie firmy w Europie Środkowo-Wschodniej.

— Cieszymy się, iż możemy wspierać klub w obszarze nowoczesnych płatności. Implementacja rozwiązań omnichannel, opartych na strategii unified commerce, przekłada się na większą wygodę dla sympatyków, otwiera też nowe możliwości w zakresie personalizacji oferty oraz konstruowania jeszcze bliższych relacji z sympatykami. To wszystko przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa transakcji — podkreślił.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *