Firma poinformowała, że w sezonowej akcji Orlenu na wszystkich stacjach paliw wzięło udział blisko 3 miliony klientów. Klienci wymienili o prawie 20% więcej bonów niż w poprzednim sezonie świątecznym, a sprzedaż paliw z rabatem wzrosła o około 20%.

Orlen w komunikacie prasowym poinformował również, że liczba rejestracji w aplikacji Orlen Charge wzrosła o ponad 60% w ciągu miesięcy letnich, a liczba sesji ładowania wzrosła o ponad 80%.
„Kampania okazała się wyjątkowo udana. W trakcie promocji wykorzystano około 20% więcej voucherów oferujących zniżki na paliwo niż w zeszłym roku w sezonie letnim ” – czytamy w komunikacie. „Ta dynamika przyczyniła się do wzrostu popularności aplikacji Orlen Vitay, która przekroczyła 5 milionów aktywnych użytkowników i umocniła swoją pozycję wśród najlepszych programów lojalnościowych w Polsce”.
Letnia inicjatywa przekształciła się w program wrześniowy, dzięki któremu użytkownicy aplikacji Orlen Vitay mogą zaoszczędzić 20 zł na transakcji przy zakupie minimum 50 litrów paliwa podczas jednego tankowania.
Dziękujemy za przeczytanie tego artykułu. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Google News.
Źródło