Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Kurierem z supermarketu. To zamawiamy najczęściej - Gospodarka i Biznes News

Kurierem z supermarketu. To zamawiamy najczęściej

Trzy miesiące temu platforma Pyszne.pl rozpoczęła współpracę z Carrefour Polska. Teraz firmy zapowiadają, że zamówienia wkrótce będą dostępne w kolejnych miastach — i zdradzają, jakie produkty cieszą się największym zainteresowaniem.

Wiadomo, co najczęściej zamawiamy w ramach nowej usługi
Wiadomo, co najczęściej zamawiamy w ramach nowej usługi | Zdjęcie: Pyszne.pl

Pyszne.pl i Carrefour Polska nawiązały współpracę w październiku 2024 r., w którym to momencie opcja zamawiania była ograniczona tylko do Warszawy. Jednak usługa jest rozszerzana na inne lokalizacje – obejmuje teraz 91 sklepów w 23 miastach w Polsce. „Jej zasięg ma się jeszcze bardziej rozszerzyć”, jak podano w ogłoszeniu.

Wśród najczęściej zamawianych produktów z Carrefour za pośrednictwem Pyszne.pl znajdują się głównie podstawowe produkty spożywcze. Bułka Kaiser prowadzi w pierwszej dziesiątce, pojawiając się w co piątym zamówieniu . Dzieli pierwsze miejsca z bananami, a trzecie miejsce zajmuje dobrze znany ziemniak. Po nich można znaleźć również takie produkty jak marchew, papryka, mandarynki, woda niegazowana, rogaliki i ogórki – jak wspomniano w ogłoszeniu.

Dane wskazują, że najwyższa wartość pojedynczego zamówienia w ciągu pierwszych trzech miesięcy funkcjonowania usługi przekroczyła 1,1 tys. zł. Rekord ten należy do użytkownika, który złożył 38 zamówień w ciągu pierwszych 90 dni od uruchomienia usługi.

„W ostatnich latach zauważyliśmy znaczącą zmianę w zachowaniach konsumentów — generalnie klienci coraz częściej stawiają na wygodę i możliwość otrzymania zamówionych produktów nie tylko tego samego dnia, ale w ciągu 1-2 godzin, dostarczonych bezpośrednio pod ich drzwi. Ten trend dotyczy nie tylko żywności, ale, jak pokazujemy, również artykułów spożywczych” — zauważa Arkadiusz Krupicz, dyrektor zarządzający i współzałożyciel Pyszne.pl.

„Partnerstwo Carrefour Polska i Pyszne.pl jest kluczowym elementem ekspansji polskiego rynku Q-commerce. Jak pokazują pierwsze trzy miesiące naszej współpracy, polscy konsumenci chętnie korzystają z szybkich i wygodnych zakupów spożywczych dostarczanych prosto pod ich drzwi” – dodaje Marek Garus, dyrektor ds. e-commerce w Carrefour Polska.

Szacuje się, że segment e-grocery w Polsce wzrósł o 22% w ciągu ostatnich czterech lat.

Dziękujemy za przeczytanie naszego artykułu do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Google News.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *