Trzy miesiące temu platforma Pyszne.pl rozpoczęła współpracę z Carrefour Polska. Teraz firmy zapowiadają, że zamówienia wkrótce będą dostępne w kolejnych miastach — i zdradzają, jakie produkty cieszą się największym zainteresowaniem.

Pyszne.pl i Carrefour Polska nawiązały współpracę w październiku 2024 r., w którym to momencie opcja zamawiania była ograniczona tylko do Warszawy. Jednak usługa jest rozszerzana na inne lokalizacje – obejmuje teraz 91 sklepów w 23 miastach w Polsce. „Jej zasięg ma się jeszcze bardziej rozszerzyć”, jak podano w ogłoszeniu.
Wśród najczęściej zamawianych produktów z Carrefour za pośrednictwem Pyszne.pl znajdują się głównie podstawowe produkty spożywcze. Bułka Kaiser prowadzi w pierwszej dziesiątce, pojawiając się w co piątym zamówieniu . Dzieli pierwsze miejsca z bananami, a trzecie miejsce zajmuje dobrze znany ziemniak. Po nich można znaleźć również takie produkty jak marchew, papryka, mandarynki, woda niegazowana, rogaliki i ogórki – jak wspomniano w ogłoszeniu.
Dane wskazują, że najwyższa wartość pojedynczego zamówienia w ciągu pierwszych trzech miesięcy funkcjonowania usługi przekroczyła 1,1 tys. zł. Rekord ten należy do użytkownika, który złożył 38 zamówień w ciągu pierwszych 90 dni od uruchomienia usługi.
„W ostatnich latach zauważyliśmy znaczącą zmianę w zachowaniach konsumentów — generalnie klienci coraz częściej stawiają na wygodę i możliwość otrzymania zamówionych produktów nie tylko tego samego dnia, ale w ciągu 1-2 godzin, dostarczonych bezpośrednio pod ich drzwi. Ten trend dotyczy nie tylko żywności, ale, jak pokazujemy, również artykułów spożywczych” — zauważa Arkadiusz Krupicz, dyrektor zarządzający i współzałożyciel Pyszne.pl.
„Partnerstwo Carrefour Polska i Pyszne.pl jest kluczowym elementem ekspansji polskiego rynku Q-commerce. Jak pokazują pierwsze trzy miesiące naszej współpracy, polscy konsumenci chętnie korzystają z szybkich i wygodnych zakupów spożywczych dostarczanych prosto pod ich drzwi” – dodaje Marek Garus, dyrektor ds. e-commerce w Carrefour Polska.
Szacuje się, że segment e-grocery w Polsce wzrósł o 22% w ciągu ostatnich czterech lat.
Dziękujemy za przeczytanie naszego artykułu do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Google News.
Źródło