Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Program lojalnościowy Levi's teraz w Polsce. Jakie są korzyści? - Gospodarka i Biznes News

Program lojalnościowy Levi's teraz w Polsce. Jakie są korzyści?

Grupa młodych osób noszących jeansy marki Levi’s, promujących program lojalnościowy Red Tab dostępny w Polsce – dożywotnie naprawy, personalizacja ubrań i korzyści dla członków.

Levi Strauss & Co. wzmacnia swoje podejście direct-to-consumer, kładąc nacisk na osobiste zaangażowanie klientów, aby oferować wysoce spersonalizowane doświadczenie zakupowe. Najnowszym osiągnięciem w tym planie jest rozszerzenie programu lojalnościowego Red Tab na więcej krajów europejskich, w tym Polskę, która odgrywa kluczową rolę w zintegrowanej obecności marki i wspieraniu aktywnej społeczności w całym regionie.

Inicjatywa Red Tab została wprowadzona w 2020 roku i od tego czasu przyciągnęła ponad 38 milionów członków na całym świecie. Była dostępna we Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, Belgii i Czechach. Dzięki uwzględnieniu Polski, Irlandii, Szwajcarii i Danii, Red Tab obejmuje teraz 12 rynków europejskich, umożliwiając polskim konsumentom korzystanie z różnych korzyści programu, który płynnie łączy doświadczenia fizyczne i cyfrowe w ujednoliconą platformę lojalnościową.

Jakie korzyści mają członkowie klubu lojalnościowego Levi's?

Uczestnicy programu mają dożywotnie prawo do bezpłatnych napraw i personalizacji swoich ubrań dżinsowych poprzez usługi krawieckie, zgodne z zasadami zrównoważonej mody i podkreślające trwałość produktów Levi's®. Dodatkową korzyścią jest rozszerzona gwarancja, która oferuje klientom większą pewność i bezpieczeństwo podczas zakupów. Red Tab oferuje również system nagród, w którym punkty są zdobywane za każdą transakcję — punkty te można później wymienić na bony ważne zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym. Uczestnicy otrzymują również bezpłatną wysyłkę przy każdym zamówieniu, specjalne niespodzianki na urodziny, wcześniejszy dostęp do ekskluzywnych kolekcji i szansę na udział w wyjątkowych wydarzeniach organizowanych w ramach tzw. Dni Członkowskich.

Omnichannel w działaniu – spójne zakupy online i offline

Levi's® przywiązuje dużą wagę do strategii wielokanałowych, które ujednolicają wszystkie kanały sprzedaży i komunikacji z klientami. Dzięki Red Tab™ użytkownicy mogą ustawiać spersonalizowane preferencje w swoich profilach, korzystać z usługi Click & Collect, zwracać zakupy online w lokalizacjach fizycznych, a nawet składać zamówienia w salonie wystawowym z opcją dostawy do domu. Marka dąży do tego, aby klienci mogli łatwo i wygodnie uzyskiwać dostęp do swoich produktów w dowolnym czasie i miejscu, otrzymując jednocześnie spersonalizowane rekomendacje i oferty.

Jak można zapisać się do programu Red Tab?

Dołączenie do programu jest całkowicie bezpłatne i zajmuje tylko chwilę. Polscy klienci mogą zarejestrować się zarówno na Levi.com, jak i w 29 sklepach stacjonarnych w całym kraju. Po zapisaniu się do Red Tab™ zyskujesz dostęp do wszystkich wyżej wymienionych korzyści i usług, dzięki czemu zakupy stają się nie tylko wygodniejsze, ale i bardziej inspirujące.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *