Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Sinsay i LPP: Ekspansja na białe plamy w Europie. Jakie zmiany w handlu? - Gospodarka i Biznes News

Sinsay i LPP: Ekspansja na białe plamy w Europie. Jakie zmiany w handlu?

Lider polskiego handlu detalicznego zapowiada intensywną ekspansję, koncentrując się na mniejszych miastach .

Dobry design i funkcjonalność powinny być dostępne dla każdego.
Dobry design i funkcjonalność powinny być dostępne dla każdego.
  • Ambitne inicjatywy LPP: Grupa planuje rozszerzyć sieć sprzedaży do około 7500 placówek w ciągu najbliższych trzech lat, co obejmie około 6000 sklepów Sinsay.
  • Dostępność oferty, którą umożliwia sprzedaż wielokanałowa, jest niezwykle istotna dla mniejszych miast, na których skupia się gdańska firma.
  • Skalowalność koncepcji Sinsay i niskie nasycenie rynku zapewniają Spółce potencjał dotarcia do 300 milionów konsumentów na 27 rynkach docelowych.

Jeszcze niedawno handel detaliczny w sklepach stacjonarnych koncentrował się głównie wokół dużych ośrodków miejskich. Jednak ten krajobraz zmienił się dramatycznie podczas pandemii, która przyniosła niezwykły wzrost popularności handlu elektronicznego. W tym czasie zakupy online przestały być domeną wyłącznie młodszych pokoleń.

Rozwój handlu elektronicznego dał konsumentom poczucie dostępności i wygody, z których nie chcą rezygnować. Z drugiej strony kupujący wyrazili tęsknotę za zakupami w sklepie. Według raportu Santander Consumer Bank[1], 41% Polaków nadal preferuje tradycyjne zakupy w sklepie, podczas gdy prawie 30% wybiera model hybrydowy, który łączy oba kanały. Co ciekawe, mieszkańcy mniejszych miejscowości są bardziej skłonni do robienia zakupów w sklepach stacjonarnych (44%), co podkreśla znaczenie bliskości i łatwego dostępu do produktów.

Z badania wynika, że 54% Polaków uważa, że punkty odbioru zamówień w pobliżu ich domów są podstawowym aspektem nowoczesnych zakupów, a 42% ceni sobie możliwość natychmiastowej dostawy.

Na tym trendzie skutecznie korzysta LPP – polski lider handlu detalicznego, który w nowej strategii podkreśla swoje zaangażowanie w mniejszych miejscowościach, odpowiadając na często pomijane zapotrzebowanie na dostęp do niedrogich, markowych produktów i nowoczesnych doświadczeń zakupowych.


Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *