Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Jay-Z przekuwa miłość do zegarków w inwestycję - Fashion Biznes - Gospodarka i Biznes News

Jay-Z przekuwa miłość do zegarków w inwestycję – Fashion Biznes

Na czarnym tle widzimy czarnoskóre mężczyznę z długimi włosami. Ma on na sobie białą marynarkę oraz białą koszulę. Na pierwszym tle znajduje się jego dwa dłoń z nadgarstkiem eksponującym zegarek.

Jay-Z dołączył do zespołu Wristcheck. Raper i przedsiębiorca został jednym z inwestorów spółki zajmującej się sprzedażą zegarków.

Przeczytaj również: Chiara Ferragni zapłaci solidne zadośćuczynienie za wprowadzanie w błąd

Jay-Z inwestorem w spółce Wristcheck

Wristcheck to spółka oparta na nowoczesnej technologii, której siłą napędową jest przejrzystość i inkluzywność. Kluczowym elementem jej działalności jest dbanie o wewnętrzny rynek wtórny zegarków. Podmiot stara się być nie tylko atrakcyjnym miejscem do sprzedaży oraz zakupu czasomierzy, ale również dąży do stworzenia bezpiecznej społeczności pasjonatów zegarków. Jay-Z postanowił zainwestować w ten projekt. Dotychczas artysta zdecydował się przeznaczyć znaczną część z 13,6 mln USD pozyskanych przez podmiot w finansowaniu przed serią A. Podkreślmy, że kapitał pozyskany przez startupu w ramach tej rundy wykorzystuje się przede wszystkim do potwierdzenia zapotrzebowania rynku na dany produkt oraz pomoc w realizacji określnego celu spółki.

– Wsparcie najbardziej wpływowego kolekcjonera zegarków XXI wieku ma dla nas ogromną wagę. Traktujemy to jako świadectwo zaufania, które zbudowaliśmy. Stanowi kamień milowy w umacnianiu Wristcheck jako platformy stworzonej dla entuzjastów zegarków na całym świecie – komentował założyciel i dyrektor generalny spółki, Austena Chu. Ponadto CEO Wristcheck dodał, że dla niego 24-krotny zdobywca nagrody Grammy od początku działalności jest “niezwykłą inspiracją“. – Dorastałem przy jego muzyce. Jego teksty nie tylko zapoznały mnie z markami zegarków, takimi jak Audemars Piguet. One podsycały moją miłość do czasomierzy – podsumował Chu.

Przeczytaj również: Tissot T-Touch Connect Sport – test redakcyjny

Misja Wristcheck. Czym zajmuje się spółka?

Wristcheck zrodziła miłość do zegarków – zarówno tych z przeszłości, jak i teraźniejszych. Bieżącą misją spółki jest kształtowanie jutrzejszego świata czasomierzy. Gwarantując autentyczność, legalność i jakość każdego modelu dostępnego na platformie. – Dbamy, by wprowadzać zegarki na czoło kultury popularnej. Otwierając ten świat i czyniąc go naprawdę bezpiecznym, przejrzystym i dostępnym dla każdego – czytamy na stronie Wristcheck.

Platforma Wristcheck powstała w 2020 roku z inicjatywy kolekcjonera zegarków i influencera, a obecnie jej prezesa – Austena Chu. Dotychczas zebrała około 13,6 mln USD. Wśród jej pozostałych sponsorów znajdują się Alibaba Entrepreneurs Fund, Gobi Partners GBA i K3 Ventures. Sposobem Wristcheck na generowanie zysków jest pobieranie od sprzedaży jednorazowej opłaty w wysokości od 6 proc. do 12 proc. wartości transakcji.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *