Modivo kontynuuje ekspansję zagraniczną

Modivo z grupy kapitałowej CCC zawarło porozumienie z podmiotem z grupy SoftBank w sprawie wydłużenia terminu zapadalności obligacji o wartości nominalnej 500 mln zł.

Grupa Modivo poinformowała o kolejnym rynku, na którym rozpoczęła prowadzenie sprzedaży za pośrednictwem marketplace. Ruch ten oznacza decyzję o kontynuowaniu ekspansji zagranicznej przez polski podmiot. Obecnie Modivo posiada ponad 50 salonów sprzedażowych w Polsce i zagranicą. Poznaliśmy najbliższe plany Grupy.

Przeczytaj również: Esotiq & Henderson prezentuje wyniki za I półrocze 2024. Przychody na dużym plusie

Ekspansja zagraniczna Modivo. Gdzie uruchomiono najnowszy sklep?

Dotychczas sklepy stacjonarne Modivo znajdowały się między innymi w Polsce, w Rumunii, na Słowacki czy na terenie Łotwy. Teraz do tego grona dołączyły Czechy. – Czas na naszych bliskich sąsiadów! To właśnie Czechy są kolejnym rynkiem, na którym uruchomiliśmy marketplace Modivo, dając klientom dostęp do asortyment od naszych zaufanych partnerów. To kraj bliski nam nie tylko terytorialnie – poinformował Marcin Czyczerski, prezes MODIVO S.A.

Najnowszy sklep Modivo uruchomiono w praskiej galerii handlowej OC Cerny Most. Salon otwarty jest każdego dnia od godziny 9:00 do 22:00. – Wybór Czech na kolejną lokalizację z dostępem do marketplace był dla nas naturalny. To nie tylko bliskość terytorialna, wpływająca na pozytywne customer experience związane z wysyłką, ale też kulturowa. Czechy to pierwszy zagraniczny rynek, na którym rozpoczęliśmy sprzedaż online, tam również debiutowaliśmy z konceptem stacjonarnym. Przez lata mogliśmy dobrze poznać naszych klientów, ich potrzeby i oczekiwania – stwierdziła Monika Wiorek, dyrektorka marketplace w Grupie MODIVO. 

Przeczytaj również: UOKiK wszczął postępowanie wobec Laurelli. Firma dostała ultimatum

Polski multibrand. Czym zajmuje się Modivo?

Modivo to polski multibrand z modą, który oferuje ponad 190 tys. produktów od ponad 900 marek, w tym m.in.: Versace Jeans Couture, DKNY, Valentino, Rotate, adidas, GUESS, EA7 Emporio Armani, Elisabetta Franchi, Max Mara, Twinset, Furla i Tommy Hilfiger. Jak podaje grupa, Modivo dba o stałe wzbogacanie customer experience. Oferuje również krótką drogę zakupu, przejrzysty interfejs strony, intuicyjną aplikację mobilną, bezpieczne płatności oraz 100 dni na wymianę i zwrot. Grupa jest liderem FashionTech, z sukcesem łącząc kanały sprzedaży i komunikacji z klientami z pogranicza świata offline i online, działając na 17 rynkach.

Sklepy stacjonarne MODIVO znajdują się już w ponad 50 lokalizacjach w Polsce i zagranicą, w tym m.in. w Czechach, na Słowacji i w Rumunii. Firma oferuje też usługę premium Przymierz zanim zapłacisz, która umożliwia klientom zamówienie produktów z oferty online, a następnie przymierzenie ich w sklepie. Od 2016 roku MODIVO SA jest częścią Grupy CCC.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *