W minionym 2024 Rossmann kreował i produkował nowe angażujące kampanie. Efektem tego były marketingowe nagrody przyznawane w prestiżowych konkursach. Doceniono siłę marki Rossmann, promocje w drogeriach, kampanie skierowane do klientów, a nawet te wymyślone dla… biegaczy w całej Polsce.

Superbrands
Rossmann jest jedną z najsilniejszych marek w Polsce. Laureaci wyłaniani są w oparciu o badanie konsumenckie, w którym ponad 3 tys. respondentów ocenia 3 tys. marek pogrupowanych na 100 kategorii. Wyniki są konfrontowane z opinią Rady Marek, skupiającej ekspertów z dziedziny marketingu, brandingu i badań rynku. Zeszłoroczna edycja odbyła się pod hasłem „We Are The Champions”. Wyróżniono marki, które w obszarach swojej działalności nie mają sobie równych. Są liderami, stale powiększają przychody, poszerzają grono odbiorców i zasięgi kampanii.
Srebro w konkursie IAB MIXX Awards
IAB MIXX Awards to konkurs nagradzający inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia, wykorzystujące kanały i narzędzia cyfrowe. Bieg Rossmann Run z aplikacją został nagrodzony w kategorii Offline Digitazing. W tej kategorii nominowane były innowacyjne kampanie łączące w sposób skuteczny i angażujący świat offline i online. Jak mówi Bogdan Maksymiec (CMO Rossmann): „Rezultatem kampanii było 300 000 zapisanych osób, co stanowiło rekord na skalę kraju. Nasza inicjatywa otrzymała najwyższą przyznaną nagrodę w tej kategorii”. Bieg Rossmann Run z aplikacją to wydarzenie sportowe, które odbyło się w maju 2024 roku w całej Polsce. Uczestnicy biegu otrzymywali 5% rabatu na zakupy w drogeriach Rossmann, za każdy pełny przebiegnięty kilometr, a jeśli pokonali dystans 10km, mogli liczyć na maksymalny 50% rabat. Czas i dystans mierzone były za pomocą aplikacji mobilnej. Wpisowe w wysokości 5 zł w całości przekazywane zostało na cele charytatywne.
„Witaj w Rossmannie” nagrodzone
Kampania „Witaj w Rossmannie!” zdobyła brązową nagrodę Effie w kategorii Retail & Marketplaces. To ogromne wyróżnienie, zwłaszcza w tak silnie obsadzonej kategorii, gdzie Rossmann rywalizował z takimi firmami jak Allegro i Ikea. Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie, który nagradza najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. W przygotowaniu kampanii Rossmanna wspierała agencja GPD Agency, a w zakupie mediów – Zenith.
Top Marka wśród drogerii
Rossmann kolejny już raz był najsilniejszą marką wśród „aptek i drogerii”. W 2024 byliśmy ponad dwa razy silniejszym brandem niż następna na podium – Hebe. Mocno zwiększyliśmy zarówno siłę naszej marki, jak i liczbę publikacji o nas oraz dotarcie z materiałami do klientów. Branżowy dwumiesięcznik Press już po raz 17-ty zbadał, które marki są najsilniejsze na polskim rynku zarówno w prasie, jak i w internecie. Przeanalizowano kosmiczną liczbę 31,5 mln materiałów z okresu od 1 lipca 2023r. do 30 czerwca 2024r. Aby wyłonić 500 najsilniejszych medialnie brandów z 50 branż, Press zweryfikował przekaz dotyczący 830 marek i firm. Z liczbą 103.630 publikacji zostaliśmy niekwestionowanym liderem branży (rok wcześniej 84184).
Drogeria Roku
Rossmann znalazł się w gronie laureatów rankingu Wiadomości Kosmetycznych Drogeria Roku 2024 w kategorii „Siła marki”. Wyniki rankingu są częścią badania „Beauty is more. Nowoczesne kanały kosmetyków w Polsce” przeprowadzonego w sierpniu 2024 roku przez firmę badawczą Mobile Institute (próba 1600 respondentów). Laureatów ogłoszono podczas 12 Forum Branży Kosmetycznej 24 października 2024r.
Blix Awards: Promocja roku 2024
Badanie firm Kantar Polska, Grupy Blix i platformy UCE Research dotyczyło kilku aspektów codziennych zakupów Polaków. W badaniu nt. promocji wzięło udział 138 tys. osób, które udzieliły ponad 4 mln opinii. W kategorii „Najlepsze promocje – drogerie” zwyciężył Rossmann. Ankietowani swój wybór argumentowali najniższymi cenami oraz stosunkiem jakości do ceny. W samym badaniu 73% ankietowanych potwierdziło, że lubi szukać promocji. Zakup ulubionych produktów w niższych cenach to dla nich powód do satysfakcji. Zazwyczaj Polacy na promocje polują w trzech kanałach: aplikacja mobilna, drukowane gazetki promocyjne oraz stacjonarnie w drogerii przeglądając ceny na półkach. Najpopularniejsze promocje to: procentowa obniżka ceny, drugi produkt 50% taniej oraz pakiet np. 2+1 gratis.
Wizaz.pl docenił misyjną kampanię
Rossmann został nagrodzony przez portal Wizaz.pl za kampanię promująca nową misję „Inspirujemy i wspieramy w tym, by kochać siebie na co dzień”. Kampania, w której wzięli udział aktorka Maja Ostaszewska i były piłkarz Jakub Błaszczykowski, zachęca do poszukania czasu dla siebie, skupienia się na przyjemnych rytuałach np. wypiciu porannej kawy, czułym wsmarowaniu balsamu w ciało, uśmiechnięcia się do siebie w lustrze. To czas na bycie ze sobą, nawiązanie z sobą dobrej relacji, otulenie się czułością, polubienie i pokochanie siebie. Dobry kontakt z samym sobą jest fundamentem wartościowych relacji z innymi ludźmi, bo gdy jesteśmy szczęśliwsi dzielimy się tym uczuciem z innymi.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google. Materiał promocyjny Rossmann Udostępnij artykuł Newsletter Bądź na bieżąco z informacjami ze świata biznesu i finansów Zapisz się MAGAZINE
Pięć najważniejszych wyzwań dla światowych liderów
20 stycznia 2025, 11:41 Wiadomości
Donald Trump tylko online, Mark Zuckerberg wcale. Kogo nie zobaczymy w Davos?
20 stycznia 2025, 11:58 Wiadomości
Wojna i zmiany klimatu. Raport Światowego Forum Ekonomicznego pokazuje największe zagrożenia na 2025 r.
16 stycznia 2025, 19:51 Wiadomości
Światowy rynek pracy u progu rewolucji. Co nas czeka w 2030r.? [RAPORT]
9 stycznia 2025, 19:05 Praca
Globalne Liderki w Davos
9 stycznia 2025, 17:26 Wiadomości < >
Najpopularniejsze w BUSINESS INSIDER

Koniec TikToka w USA. I to już w ten weekend. Jest decyzja sądu
sobota 06:23 Biznes
Miliardowy pozew za elektrownię. Pozywa państwowa spółka
piątek 17:43 Biznes
Koniec atomowego sporu. Amerykanie dogadali się Koreańczykami
piątek 15:43 Biznes
Rekord największego rosyjskiego banku. Zarobił więcej niż wszystkie banki w Polsce razem
piątek 13:45 Biznes
Spektakularna klapa rakiety Muska. "Rozrywka gwarantowana" [WIDEO]
piątek 09:25 Biznes
Hiszpanie chcą sprzedać Talgo do końca stycznia. Polska Pesa w grze
piątek 08:46 Biznes
Miliarderzy próbują "łasić się" do Trumpa. Biden mówi o oligarchii
piątek 08:04 Biznes
Zaskakujący komunikat brytyjskiego rządu. W nim m.in. InPost Rafała Brzoski
piątek 07:44 Biznes
Właściciel największej po Orlenie sieci stacji paliw w Polsce zwolni tysiące ludzi na świecie
czwartek 16:18 Biznes
Szef MON: Polska potrzebuje impulsu gospodarczego z przemysłu zbrojeniowego
czwartek 14:35 Biznes
Prezes Orlenu zabiega o wsparcie Litwy. Jest pełen optymizmu
czwartek 12:17 Biznes
Minister cyfryzacji zapewnia: nie będzie cenzury w internecie w Polsce
czwartek 11:02 Biznes
PKN Orlen na Litwie. Spółka czeka na nową strategię
środa 15:56 Biznes
PGE komentuje obniżkę ratingu. Taki będzie wpływ na finansowanie i koszty
wtorek 10:21 Biznes
Restrukturyzacja w Grupie Azoty. Niemieckie aktywa na sprzedaż
13.01.2025 Biznes
Własny McDonald's czy kebab? Sprawdzamy, co się bardziej opłaca
12.01.2025 Biznes
Rosyjski Gazprom tworzy bazę w Turcji. Tak chce omijać sankcje
10.01.2025 Materiał promocyjny
Mów tak, by cię słuchano. Sekrety skutecznej i prostej komunikacji w biznesie
09.01.2025 Materiał promocyjny
Z Polski na świat. Jak eksperymentowanie staje się paliwem cyfryzacji?
09.01.2025 Biznes
Kolejne państwowe spółki wesprą WOŚP. Powrót po rządach PiS
09.01.2025 Biznes
Ona będzie patrzeć na ręce zarządu państwowego giganta
08.01.2025 Biznes
Facebook będzie bardziej jak X. Mark Zuckerberg idzie śladami Elona Muska
07.01.2025 Materiał promocyjny
Jak konferencja na południu Polski, to tylko z Hotelami Diament
07.01.2025 Biznes
Miliardy złotych na polskie start-upy. Sprawdzamy, jaki z tego pożytek
06.01.2025 Biznes
Lotnisko w Radomiu jedzie ciągle na stracie. Wiceminister zdradził kwotę
04.01.2025 Biznes
Producent "Michałków" przejmuje część biznesu konkurenta
03.01.2025 Biznes
Zarobki zarządu Polska Press w cieniu rekordowych strat
03.01.2025 Biznes
Czerwone w odwrocie. Młodzi ludzie nie chcą pić wina
03.01.2025 Materiał promocyjny
„Zielone” Parki rozrywki – nowa droga branży?
03.01.2025 Biznes
Rok 2024 należał do banków. NBP pokazał, jak mocno wzrosły ich zyski
02.01.2025 Materiał promocyjny
Jak dbać o kulturę innowacyjności? Ten polski koncern pokazuje, jak zachęcać pracowników do kreowania nowych pomysłów biznesowych
02.01.2025 Biznes
Pierwsza polska elektrownią jądrowa powstanie we Włoszech
02.01.2025 Biznes
Do kogo idą miliardy złotych na drogi? Te firmy budują najwięcej
02.01.2025 Biznes
Fabryka Broni "Łucznik" chwali się wynikami. Mocny wzrost produkcji
02.01.2025 Materiał promocyjny
Jak przyciągnąć talenty do organizacji – odpowiedzią jest Employee Advocacy
02.01.2025 Tylko u nas Biznes
Szanse dla start-upów w Polsce. Tak możesz zyskać finansowanie [WYWIAD]
01.01.2025 Materiał promocyjny
Barbara Piłat, Senior Director w Procter & Gamble: Wspieramy młodych i utalentowanych i zapewniamy im możliwości rozwoju
31.12.2024 Biznes
Niebo nad Rosją jeszcze długo pozostanie niebezpieczne
31.12.2024 Biznes
Belgia jako pierwsza wypowiada wojnę jednorazowym e-papierosom
31.12.2024 Materiał promocyjny
Top 5 najlepszych Cateringów Dietetycznych z opcją wyboru menu
31.12.2024 Materiał promocyjny
Ikoniczny wieżowiec Banku Pekao S.A. na sprzedaż. Szansa inwestycyjna w sercu warszawskiego biznesu
30.12.2024 Biznes
Te linie lotnicze ciągle narażają pasażerów na ryzyko i latają nad Rosją
27.12.2024 Biznes
Firma odzieżowa straciła miliony. Dziesięć Ukrainek i Białorusinka z zarzutami
27.12.2024 Materiał promocyjny
Jak finansować zieloną transformację? Nowe możliwości nie tylko dla sektora energetycznego
27.12.2024 Biznes
KIA wzywa na akcję serwisową. Problemy z hamulcami
24.12.2024 Biznes
Ryszard Petru przepracował Wigilię w dyskoncie. Stwierdził, że praca "była ciężka"
24.12.2024 Biznes
Miliardy złotych na modernizację lotniska Chopina w Warszawie
23.12.2024 Biznes
CPK całkowicie polski. PPL w miejsce zagranicznego partnera
23.12.2024
Źródło