Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
4F na igrzyskach w Paryżu. Polska marka ubiera te reprezentacje - Gospodarka i Biznes News

4F na igrzyskach w Paryżu. Polska marka ubiera te reprezentacje

Trzech mężczyzn w piłkarskich strojach reprezentacji Ukrainy

Na paryskich arenach świat sportu przeplata się z modą i biznesem. Podczas tegorocznych igrzysk olimpijskich oprócz sukcesów najlepszych polskich atletów możemy podziwiać dokonania polskiej marki 4F. Aż sześć reprezentacji z łączną liczbą 380 sportowców występuje w strojach należących do podmiotu znajdującego się w portfelu spółki OTCF.

Przeczytaj również: Najlepiej ubrane polskie olimpijki, które mają świetny styl

Igrzyska w Paryżu. Te reprezentacje wybrały 4F

Kilka miesięcy temu pisaliśmy o nawiązaniu współpracy największej polskiej marki sportowej z Ukraińskim Komitetem Olimpijski. W ramach wspólnych działań zdecydowano, że 4F ubierze reprezentację naszych wschodnich sąsiadów podczas igrzysk w Paryżu (2024), Mediolanie i Cortinie (2026) oraz Los Angeles (2028). – Cieszymy się, że Ukraiński Komitet Olimpijski dołącza do sportowej rodziny 4F. To dla nas wielki zaszczyt i duża biznesowa szansa. Widzimy duży potencjał tego rynku w przyszłości – komentował Igor Klaja, prezes spółki OTCF, do której należy marka 4F.

To niejedyny kraj, którego reprezentanci rywalizują w Paryżu o najważniejsze laury w strojach przygotowanych przez 4F. Sportowców z Grecji, Chorwacji, Słowacji oraz Kosowa również możemy podziwiać podczas tegorocznych igrzysk olimpijskich w kompletach przygotowanych przez polski podmiot. To ogromny sukces 4F, który utrzymuje markę w czołówce najchętniej wybieranych sportowych brandów. Jej udział w igrzyskach w Paryżu to wspaniała nobilitacja, ale również doskonały biznesowy ruch zwiększający jej marketingową wartość.

4F wspiera polskich sportowców

Założona na początku XXI wieku marka od lat wspiera polski sport. W ostatnim czasie Polski Związek Lekkiej Atletyki i OTCF przedłużyli umowę, na mocy której polska marka została sponsorem głównym federacji. – Podpisaliśmy ośmioletnie porozumienie będące kontynuacją naprawdę udanej współpracy trwającej już od ponad dekady – mówił wiceprezes Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, Sebastian Chmara.  

Ponadto 4F ma aktywne umowy z trzema piłkarskimi klubami występującymi na co dzień w polskiej Ekstraklasie. Pierwszym z nich jest Korona Kielce, dla której marka przygotowała dwa nowe komplety strojów meczowych. Domowy nawiązujący do historii województwa świętokrzyskiego. Konkretniej mody ludowej regionu kieleckiego. Natomiast wyjazdowy inspirowany trykotami, w których najlepsza drużyna piłkarska tego regionu występowała na przełomie lat. – Bardzo się cieszymy, że firma 4F przygotowała nam nowe dedykowane koszulki meczowe. Wychodzimy w nich trochę poza tradycyjny schemat, ale myślę, że wielu kibicom ten wzór przypadnie do gustu – powiedział prezes Korona S.A., Karol Jakubczyk.

Drugim klubem, który zaufał 4F jest Piast Gliwice. – To już trzecia kolekcja odzieży stworzona przez zespół naszych projektantów dla Piasta. Tak jak poprzednie dwie powstała w ścisłej współpracy z klubem i miastem. Postawiliśmy na połączenie klasycznej elegancji z innowacyjnym podejściem. W zestawie domowym wykorzystaliśmy tradycyjny motyw pasów, a poprzez zastosowanie kolorów klubu z gradientem, udało nam się osiągnąć dynamiczny efekt. Doskonale oddaje on charakter drużyny – stwierdził Michał Czechowicz, sports marketing & teamwear director w spółce OTCF S.A. Trzecim klubem, który rozgrywa swoje mecze na najwyższym piłkarskim szczeblu w Polsce w strojach od 4F jest Stal Mielec.

Oczywiście to tylko część bieżących współprac 4F. Marka angażuje się we wsparcie między innymi klubów siatkarskich oraz koszykarskich. Jako sponsor bierze udział w organizacji wydarzeń lekkoatletycznych, pomaga indywidualnym sportowcom, a nawet występuje w roli partnera merytorycznego studiów MBA.

Przeczytaj również: Została okrzyknięta najpiękniejszą siatkarką. Kim jest Maria Stenzel, reprezentantka Polski na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu?

Sukcesy 4F za granicą

Jeżeli komuś wydawało się, że polska marka ma prawo przebić się jedynie na rodzimym rynku to 4F temu zaprzecza. Jednym z wielu zagranicznych sukcesów pochodzącego z Krakowa brandu było zeszłoroczne podpisanie umowy z Węgierskim Związkiem Lekkiej Atletyki. W ramach tej współpracy węgierscy zawodnicy wystąpili w strojach 4F podczas Mistrzostw Świata w Lekkoatletyce Budapeszt 2023.

– Cały Węgierski Związek Lekkiej Atletyki jest zadowolony ze współpracy z 4F. Opinie naszych sportowców potwierdzają, że podjęliśmy dobrą decyzję przy wyborze partnera technicznego. Ubrania 4F są wygodne i spełniają wszystkie potrzeby zawodników – komentował Miklós Gyulai, prezes Węgierskiego Związku Lekkiej Atletyki. Przez lata działalności mieliśmy okazję obserwować rozwój polskiej marki przy okazji umów podpisanych z wieloma zagranicznymi komitetami oraz związkami. Byliśmy świadkami wsparcia jakiego marka udzielała klubom oraz indywidualnych sportowcom. Z zaciekawieniem spoglądamy w przyszłość i wyczekujemy jej kolejnych sukcesów!

Zdjęcie główne: mat. prasowy

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *