Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Coolshop lider e-commerce w Skandynawii. Kiedy debiut w Polsce? - Gospodarka i Biznes News

Coolshop lider e-commerce w Skandynawii. Kiedy debiut w Polsce?

Mężczyzna siedzący przed laptopem robiący zakupy online e-commerce z kartą kredytową w dłoni

Coolshop, wiodący skandynawski gracz na rynku e-commerce, zamierza wprowadzić swoją ofertę na polski rynek. Firma planuje zaoferować polskim konsumentom bogaty wybór ponad 30 tysięcy produktów pochodzących od rozpoznawalnych marek, w tym wielu skandynawskich producentów.

Coolshop – co to za sklep?

Coolshop to sklep internetowy z ponad 45 000 produktów w ponad 20 kategoriach. E-commerce dostępny jest na wielu rynkach Europy, w tym w Danii, Szwecji, Finlandii, Norwegii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Holandii oraz na Islandii.  W ofercie platformy Coolshop są m.in.: elektronika, zabawki, moda, wyposażenie domu, narzędzia czy akcesoria sportowe.

W ostatnim pięcioleciu firma znacząco zwiększyła swoją skalę działalności, podwajając prawie trzykrotnie przychody i osiągając w 2023 roku blisko 1 miliard złotych. Równolegle, kapitał własny spółki wzrósł ponad 3,5-krotnie, sięgając w minionym roku obrotowym kwoty 106 milionów złotych.

Przeczytaj również: Jest decyzja UOKiK w sprawie Zalando. Platforma rozda klientom vouchery

Historia duńskiej platformy e-commerce

Coolshop, duńska firma e-commerce, która pierwsze kroki na rynku postawiła w 2002 roku. Platforma stworzona przez braci Marka i Mike’a Nielsenów, jest obecnie integralną częścią międzynarodowej grupy Cool Group. Ta dynamicznie rozwijająca się organizacja, zrzeszająca 18 firm i zatrudniająca ponad 800 pracowników, działa w 14 krajach, obejmując swoim zasięgiem różnorodne sektory rynku, takie jak handel detaliczny, moda, technologia, innowacje biznesowe, branża spożywcza oraz turystyka. Historia Coolshop rozpoczęła się w garażu, gdzie pasjonaci nowych technologii zrodziły pomysł na budowanie innowacyjnej platformy zakupowej.

Coolshop Polska – kiedy start?

Sklep będzie funkcjonował pod adresem coolshop.pl. Strona nie jest jeszcze aktywna, ale odwiedzający mogą zobaczyć zapowiedź nowego debiutu na polskim rynku. Duński e-commerce deklaruje niskie ceny dla wszystkich, brak subskrybcji oraz „brak niespodzianek”, podkreślając jednocześnie, iż „zakupy online powinny być łatwe”. Nie ujawniono jeszcze, kiedy dokładnie Coolshop zadebiutuje nad Wisłą. 

“Cieszymy się z otwarcia naszego oddziału w Polsce oraz możliwości dostarczania odbiorcom produktów największych marek, a także skandynawskich firm, wyróżniających się przywiązaniem do prostoty, użyteczności i wyjątkowego designu. Liczymy na to, że polscy konsumenci nas docenią” — powiedział prezes i współzałożyciel Coolshop oraz Cool Group Mark Nielsen.

Za polski oddział Coolshop będzie odpowiadać Andrzej Rzym. Przez wiele lat związany był on z duńską firmą Dangaard Group. Odpowiadał tam za rozwój sprzedaży zagranicznej (w tym na rynku polskim) oraz relacje z klientami.  

Zdjęcie główne: Pexels

Przeczytaj również: Ta usługa Allegro zyskuje na popularności. „Jesteśmy szczególnie dumni z zaufania, jakim darzą nas nasi klienci”

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *