Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Branża fryzjerska stawia na ekologię - Gospodarka i Biznes News

Branża fryzjerska stawia na ekologię

Rozmawiamy z Magdaleną Wieczorek, CEO Henkel Consumer Brands Hair Professional, o znaczeniu zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej w tworzeniu profesjonalnego przedsiębiorstwa fryzjerskiego, a także o kluczowej roli edukacji ekologicznej.

Magdalena Wieczorek, dyrektor generalna Henkel Consumer Brands Hair Professional.
Magdalena Wieczorek, dyrektor generalna Henkel Consumer Brands Hair Professional.

Znaczne 70 procent Polaków wyraża chęć wyboru produktów i usług od firm zaangażowanych w inicjatywy przyjazne dla środowiska. Wskazuje to, że koncepcja zrównoważonego rozwoju coraz bardziej wpływa na sektor stylu życia, w tym na branżę fryzjerską. Czy zmiana w branży fryzjerskiej stała się już niezbędnym wymogiem biznesowym z perspektywy Henkel Consumer Brands Hair Professional?

Od wielu lat w naszym sektorze utrzymuje się, że zrównoważony rozwój nie jest już tylko trendem, ale raczej biznesowym i społecznym nakazem. Nasza klientela, składająca się z właścicieli salonów i fryzjerów, coraz częściej oczekuje ekologicznych rozwiązań i odpowiedzialności środowiskowej od marek, z którymi decyduje się współpracować. W Henkel, szczególnie w sektorze zaangażowanym w rynek profesjonalnego fryzjerstwa, uważamy zrównoważony rozwój za podstawowy element naszej nadrzędnej strategii. Dotyczy to nie tylko innowacyjnych produktów, które wprowadzamy na rynek, ale także, co ważne, edukacji fryzjerów, pomagania salonom w przyjmowaniu tych praktyk i wspierania komunikacji na temat zrównoważonego rozwoju. Jako międzynarodowy producent profesjonalnych produktów, uznajemy naszą rolę w kształtowaniu przyszłości branży kosmetycznej, w której zrównoważony rozwój i wysokiej jakości produkty muszą współistnieć. Zobowiązujemy się do minimalizacji śladu środowiskowego naszych ofert i kierowania całego sektora w stronę bardziej inkluzywnego społeczeństwa i świadomego, zrównoważonego rozwoju.


Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *