Pierwszy sklep Netto Polska został uruchomiony w 1995 roku w Szczecinie — stąd też pochodząca z Danii sieć obchodzi swoje „30-lecie” obecności na naszym rynku. Spółka ujawnia również swoje zamiary na najbliższe lata.

Obecnie Netto posiada ponad 680 sklepów w całej Polsce — czytamy w informacji prasowej. Zamierza jednak intensyfikować swój postęp.
„W nadchodzących latach Netto planuje wyraźnie powiększyć liczbę sklepów w Polsce, starając się osiągnąć 1 tys. punktów sprzedaży do końca 2028 roku. Ten rozwój będzie wspierany poprzez wdrażanie nowoczesnego formatu sklepów 4.0, skupiającego się na tym, aby doświadczenia zakupowe były jeszcze lepsze dzięki nowej aranżacji przestrzeni, rozszerzonemu asortymentowi i ulepszonej orientacji w sklepie” — informuje firma w komunikacie.
„Przed nami pracowite lata. Pragniemy rozwijać się szybciej, inwestując w nowe lokalizacje i rozwiązania, które udoskonalą codzienne wrażenia zakupowe klientów. Naszą aspiracją jest wzrost w sposób zrównoważony, zawsze mając na uwadze naszych klientów i pracowników” — oznajmia Brian Olesen, CEO Netto Polska.
Netto ma swoje korzenie w Danii i stanowi część Grupy Salling, która ma swoją centralę w tym kraju.
„Jesteśmy dumni z naszego pochodzenia, ale równie mocno z tego, że przez trzy dekady byliśmy częścią polskiej rzeczywistości” — dodaje Brian Olesen.
Tak przebiegał rozwój Netto w Polsce
Setny sklep Netto w Polsce został otwarty w 2006 roku, dekadę później liczba placówek wzrosła trzykrotnie. Firma zauważa jednak, że kluczowy moment nastąpił w 2021 roku, kiedy przejęto około 300 punktów wycofującej się z naszego kraju sieci Tesco.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Źródło