Alior Bank niesłusznie pobierał od niektórych klientów dodatkowe opłaty. Sygnał o nieprawidłowościach otrzymaliśmy na Kontakt 24. Bank potwierdził tę informację i podkreślił, że pracuje nad zwrotem pieniędzy.
We wtorek na Kontakt 24 otrzymaliśmy informacje, że Alior Bank miał naliczać swoim klientom dodatkowe opłaty w wysokości 50 groszy.
„W szczegółach chodzi o jakiegoś SMSa. Po kontakcie z konsultantem okazało się, że to jakiś duży problem systemowy na wielu kontach klientów. Problem na ten moment nierozwiązany” – napisał internauta.
Bank potwierdza
Poprosiliśmy bank o wyjaśnienie tej sprawy.
„Potwierdzamy, że niektórym klientom, w wyniku błędu systemu, zostały nieprawidłowo naliczone opłaty za SMS-y (SMS-y powinny być darmowe)” – czytamy w wiadomości przesłanej nam przez menedżerkę ds. public relations Alior Banku Joannę Nagierską.
Nagierska dodała, że bank pracuje nad zwrotem niesłusznie pobranych opłat.
„Informujemy, że błąd został naprawiony” – zaznaczyła.